main profile site links other
» Layout: bluebonfires
» Icons: TheFadingNight

Tuesday, January 23, 2007 @ 11:15:00 pm

Oh... I'm too lazy to blog now. And of course too busy. But my recent post is on http://reflect-my-light.blogspot.com, this might be the last post of bunnie-orange, I just keep this for the Archives, so I won't waste all the thousands and millions of words I typed, lol. If you're lazy to read this post, alright, I'll let you see vividly.

PLEASE GO TO HTTP://REFLECT-MY-LIGHT.BLOGSPOT.COM FOR LASTEST POST :D

Saturday, December 02, 2006 @ 11:07:00 pm

Today is my grandfather's birthday (father side). Eat so much and met my cousins, they're cute! The boy is girlish and the girl is tomboy.. it's good if they mixed. My aunt treats them strictly, poor them! And their little yellow cat, tiger, is soooo nice. His eyes are golden! He's 21 years old, older than me and likes to smell my newly bought boots, not really, he likes everything that smelly ^^ Really cute.

Monday, November 27, 2006 @ 6:33:00 pm

Woot! This is my blog's 80th post. I saved alot of pictures from my SDO. I'm getting cuter... haha, I'm going to buy a skirt when I reached level 10.


Dancing with others.


I hit 670 combos! Without a miss!


Love forever... FAKE ONE LAH! =D


<3 Who's <3 the <3 real <3 Couple <3


Spin spin spin!!

Sunday, November 26, 2006 @ 9:25:00 pm

Today is my grandma's birthday! We went for karaoke.. again haha. And then go yum-cha loh.. very full now. Karaoke called green box, not K box and 6 people went there (my mum's sis, grandpa, grandma, daddy, mummy and me) , bill was only HK$297. And we can even get snacks and drinks ourselves like buffet. Also bought a beautiful cake for grandma, she's now 73! And I'm soon 13 =) She's always greater than me 60 years old.


Us!


Closer look of the cake.

Saturday, November 25, 2006 @ 6:02:00 pm

Oww... don't find a taggy in my blog? So next time you go this URL : http://remixdream.cbox.ws/ to tag okay? I don't have advance edit in Cbox and I don't want my penguin layout to be ruined. I'll finish all the problems later, I gotta go out now. HAH! Eat. Also this layout don't work in Internet Explorer =x So DOWNLOAD FIREFOX LAH!!

Wednesday, November 22, 2006 @ 11:22:00 pm

Still haven't install photoshop =( wasted all my time playing super dance online but really nicer than audition. Blogging also quite boring though.. now finding schools. Difficult sia. But I've one school that i like and it has alot of designing stuffs and not stress and not much homework, totally fit me, haha. Hope that can get into it, it's a private and new school, so i think there's chance. Must say good luck to me hoh... nobody ever did that =(

Sunday, November 19, 2006 @ 12:27:00 pm

Yo! I'm leaving at 4.00 today. The plane will fly at 6pm. I can play audition or whatever there, yay! And must install photoshop loh. Bye bye. So don't look for me from today onwards to December - ??. I'll post next time =)

Friday, November 17, 2006 @ 11:59:00 pm

Woo Hoo Hoo~~ Look at the meanings of my name!

S: Easy to fall in love with. (oh really? - 20%)
O: Dead sexy.
(NOOOOOOO... I'm thin ^^ - 1%)
P: Popular with all types of people.
(Not really.. I don't have much friends - 40%)
H: Has a very good personality and looks.
(Wee ^^ Thanks - 40%)
I: Is always there for their friends.
(Sure anot?! - 50%)
A: Addicted to sex.
(This is because of class 1N1!!!- 20%)

V: Not judgemental. (Of course!)
E: is a damn good kisser (I don't see her kissing people.. but maybe next time)
R: likes to flirt. (She only liked a few, so no.)
O: Dead sexy. (TOO THIN 38kg)
N: best in bed (Don't know..)
I: Is always there for their friends. (I think so...)
C: Is wild and crazy. (Just 10%)
A: Addicted to sex (Nope.)

Now check your names. Haha.

A: Addicted to sex
B: Likes people
C: Is wild and crazy.
D: has one of the best personalities ever
E: is a damn good kisser
F: People adore you.
G: Never let people tell you what to do.
H: Has a very good personality and looks.
I: Is always there for their friends.
J: Lives life for fun.
K: a big tease
L: Loved by everyone
M: Makes dating fun
N: best in bed
O: Dead sexy.
P: Popular with all types of people.
Q: A hypocrite.
R: likes to flirt.
S: Easy to fall in love with
T: crazy/hyper
U: Really likes to chill.
V: Not judgmental.
W: Very broad minded.
X: Never let people tell you what to do.
Y: always a good boy/girlfriend
Z: Always ready.

Wednesday, November 15, 2006 @ 3:16:00 pm

I can't stop laughing when I found all these pictures.

The image ���http://img.ent.tom.com/images/pics/061020zhoujielun2/x/1.jpg��� cannot be displayed, because it contains errors.

The image ���http://img.ent.tom.com/images/pics/061020zhoujielun2/x/2.jpg��� cannot be displayed, because it contains errors.


What a funny Jay Chou bathing in flower pool!!?? HAHAHA!!!
Heard that the movie is showing now. Maybe want to go and watch lah.

Dammit, now on Feb all the GST will be 7%. Expensive seh. Buses, MRT, Taxi, all became more expensive and now even GST wanna raise. Must be the government no money huh? Then eat our money lor. Nevermind, I'm going back to Hong Kong, there's no GST in Hong Kong, haha.

Tuesday, November 14, 2006 @ 9:51:00 pm

Today went to Chua Chu Kang with Sylvia, Wei Xiang & Shi Hui. Go K-box sing like mad. Sad thing was, Sylvia's great grandma was going to heaven and so she needs to leave us alone. Hahaha.. You look at what wei xiang wrote.. kekex..
alos
today is such a damn tired day !? Morning 8am nid to go for netball hard but fun ... we jod 3 rounds around de school leii so damn tired .. lata we train like siao not really siao la
but after training i went out wif sophia ,sylvia and shihui ...too bad jorine can't go she is aways busy de lor and said when we ask her to go out together she sure can de ... but nvm who cares anyway we went to KBOX so fun but sylvia half way through her great-grandmother is going to die le so she have to rush to hopital *sad* hope she won't cry too much ... so we stay and sing sophia singing is so nice is just like a real singer i sang some too but i dunnoe how to read de chinese subtitle so blur blur de haha but i think also quite nice ba !? shihui sang quite nice too but cz she paisei so she nv sang too much we frm 1pm - 6pm keep singing like maddogs haha kidding la i think i end here baa
buaix
-xinn-


Actually I think wei xiang's singing is better than shi hui..

Friday, November 10, 2006 @ 8:33:00 pm

Hey, find my blog URL too long? Now you can use http://bunnie-orange.tk and you'll get to my site. =D

Thursday, November 09, 2006 @ 8:46:00 pm

Aiyo~~~ Now watching Project Superstar.. all like shit man! Only Singapore can find so much people like this. No shuai ones nor pretty ones.. Even aunties also come sing.. my whole body shivered already loh. Yawn Yawn Yawn Yawn...

Wednesday, November 08, 2006 @ 11:48:00 pm

I went karaoke with mama just now.. from 3 to 7 pm at yishun.. I guess the people who was searching the songs would be madded, because I pick newest songs and mum will get the old ones. Now guys, this proved that you won't get your ears hurt when you hear my singing *sticks out tongue* and I'm sure you won't do any better than me. I'm serious. Hey daddy! You read so many of my posts and you still did not tag in my blog huh? You don't know how to use the tagboard right? If you know how to use it you don't have the need to send me any emails or ask me any question by email or just calling me to use skype... Now, simply just fill in your name, and your message and hit post!!! This is what we little teenagers are doing. Haha. Oww, these few days I stay at home do nothing.. holidays are damn not fun... 19 of NOV I'm going to Hong Kong, and maybe I'll not be here anymore.. Veronica, you're still my very best friend, and Shana, you're always my caring friend, will never forgot both of you! Love ya <3...

Tuesday, November 07, 2006 @ 12:44:00 pm

Went for Kayaking yesterday. Didn't online, because I was too tired. Yesterday I reached school with wei xiang at about 8 am, and we left for Changi at 8.30 pm. There's mosquitoes all around, they bitted me *sad*.. Later, the instructors teach us about the kayak and how to paddle and we carried the heavy kayaks into the sea.. They did not tell us to paddle at first, just teaching us how to sit into the kayak and everyone needs to capsize until we got it right......... I did drank sea waters, YUCK. How to Capsize: Lean forward a turn your kayak, when you capsized, hit three times on the kayak and get out, shout "HELP HELP!!!" and one hand hold the kayak and the other hold the paddle. Lame right? The happiest moment yesterday for me was when wei xiang and I having lunch... the curry rice tasted really good. We continued our course after that. I really can't stand it because the pebbles and even seaweed kept going into my shoes. The sea was damn dirty, I can't even see my hand when I put it inside. Later, we went for REAL kayaking. I paddled so much that my muscles are painful today and of course I became darker because of the sun. Worst of all, we needed to clear the water in the kayaks.. How? Two people both take one edge of the kayak and we'll do "seasaw" and the water will be out. I still can't bathe after I finished kayaking because there's way too much people, so I only changed my cloths and I fell asleep in the school bus..many people were sleeping lah.. Actually I still need to go Kayaking today, it's a two day course, but I really cannot stand it so too bad...

Sunday, November 05, 2006 @ 6:27:00 pm

A small story I had just finished. Thanks http://www.sp-studio.de for the characters. I know it's lame lah, anyway.














Saturday, November 04, 2006 @ 11:17:00 am

You said you're not happy, you said you have no true friends, you say your life is suffering, but what? You're also hurting others feelings, that's the reality? But why? Ask the god. Now, everybody blame me, on the cover, I'm the one that is harming other people, but in the end, I'm the one that hurts the most. Their caring became my poison, my explaination became my excuse. They brainwash me until I felt that I always wrong. So, I did everything wrong. I really did everything wrong. They thought I didn't change, but I changed alot in my brain, my heart. Now are you happy? No, you want more from me. You want me to improve, you want me on the 'right'. Your love started to turn black. You are stabbing invisable knifes into me. And now I'm used... Nobody understands, includes me. 'Reflect' it back. You gave up me.

I hope that you don't understand. I hate you.

TIPS; TO VIEW A BLOG WITH SCRIPT PROMPT.
ADD ATOM.XML BEHIND THE URL
EXAMPLE: HTTP://BUNNIE-ORANGE.BLOGSPOT.COM/ATOM.XML

Sunday, October 29, 2006 @ 2:46:00 pm

Holidays. Boring~ Singapore is the most boring city in the world.. when you go to one shopping mall, it's as good as you went to 50, because everything is the same! Btw, this time is serious, I'm going back to Hong Kong. Why? ASK MY CLASS. Next year it's still SAME PEOPLE in my class and I actually learnt nothing this year, it's worst than a 2 hour time reading a storybook. And there's nothing really I can't bear to leave. I make friends there easier, not like those malay boys, and I'm completely gave up myself here, there's no hope of going express with all these jerks. Bleh, I've bought a Super Dancer Online, it's not like audition but like the DDR in timezone using fingers, BUT CANNOT PLAY LAH, stupid computer, no maple no audition no 3D games, dammit. They said what display card driver got problem. DIAOZZ!

GGRRR@!!! What the hell is this!? Stupid blogger can't publish my template out. Just keep giving me this logo and 0%. I WANT TO KILL THIS COMPUTER!!!

Friday, October 27, 2006 @ 11:32:00 pm


Our class photo.. many blackies right? They're the big bullies. Nia, got back report paper, holy shit! If it's going to continue like this, i'll either transfer to 2N2, change school or go back to Hong Kong.

Wednesday, October 25, 2006 @ 9:48:00 pm

Mummy gonna come back tomorrow! Finally loh. Today I actually wanted to watch Sinking Japan but it's still coming soon. So nothing to see. I watch Death Note with Veronica, other ghost movies and ah mo movies I don't feel like watching, so I just came back. Such a boring day, I still have about $200... Friday gonna take report book. Hope that Sylvia can stay with us next year. Also Wei Cong lah, Shi hui can't bear to lose him! Daddy, holiday bring me to JAPAN, again! Haha. Don't know mummy wants to go Hong Kong anot..

Bursting Egg

Friday, September 08, 2006 @ 6:07:00 pm

Oh, seems that Sophia don't really work hard, she still onlines.. Mum's so bad, she just cooked her favourite porridge that I hate. And just now I was so so so hungry and I took an egg and dumped it in to a cup of hot water, 'Enjoy your hot bath' I said, I was lazy to wash any dirty pans. After a long long time, not really, but for my tummy, I can't stand it anymore and I cracked the egg. Now, it's nice two over ten cooked, hmm, I don't eat 'raw eggs' and i put it into the mircowave.. After it was heated about 2 minutes, I took it out. 'Good, it's seven over ten cooked' and I heated for another one minute. When I was waiting, I heard a great 'pop' sound, then I looked inside. I was shaking, I saw.. white and yellow things stucked inside the mircowave, it's... like that.


I was glad that it was not cao da.

© O.O Bunnie Orange__xx